Wrocławianin zwycięzcą konkursu Pepsi na projekt puszki!

wyzwanie pepsiZnamy już zwycięzców pierwszego w tym roku Wyzwania Pepsi, które polegało na zaprojektowaniu oryginalnej puszki Pepsi. Z prawie 7300 propozycji jury z projektantem Maćkiem Sieradzkym na czele wybrało 3 najbardziej kreatywne projekty. Jednym z nich jest projekt autorstwa Mateusza Mirockiego z Wrocławia! Zwycięskie projekty już w czerwcu pojawią się jako limitowana edycja puszek Pepsi o pojemności 500 ml dostępna w sklepach w całej Polsce! Dodatkowo laureaci konkursu spędzą dzień z Maćkiem Sieradzkym w jego butiku w Warszawie, gdzie wspólnie z nim stworzą T-shirty inspirowane projektami puszek.

Mateusz Mirocki z Wrocławia zainspirował się zabawnymi grafikami stworzonymi przez Maćka Sieradzky’ego dla aplikacji #Projekt Pucha. „Gdy zobaczyłem rysunki statku, roweru czy rakiety, od razu pomyślałem, że pokażę Pepsi jako napój na każdą okazję: na wakacje, wycieczkę za miasto czy wyprawę w kosmos” – powiedział Mateusz. Do projektu dodał także kolorowe, dynamiczne napisy.

„Fajnie było uczestniczyć w akcji organizowanej przez Pepsi i mieć wpływ na to, co zobaczy cała Polska! Wielkie dzięki wszystkim, którzy podjęli Wyzwanie! Gratuluję zwycięzcom i widzimy się wkrótce u mnie na wspólnym projektowaniu T-shirtów” – powiedział Maciek Sieradzky, projektant, który inspirował Polaków do podjęcia pierwszego Wyzwania Pepsi.

Sylwia Fatalska z Dobkowa w województwie dolnośląskim przyznaje, że projektując puszkę Pepsi myślami była już na wakacjach. „Dowiedziałam się, że puszki z limitowanej edycji będą w sklepach już w czerwcu. Pomyślałam więc, że stworzę puszkę, dzięki której każdy oderwie się od rzeczywistości i pomyśli o wakacyjnych wyjazdach” – powiedziała Sylwia.

Z kolei Krzysztof Oleksiak z Warszawy zdradza, że Pepsi kojarzy mu się przede wszystkim z latem i muzyką. „Lato to dla mnie zabawa na świeżym powietrzu i festiwale muzyczne. Chciałem pokazać ten klimat wstawiając na puchę rysunki, które kojarzą się z koncertami i super zabawą ze znajomymi” – przyznał laureat konkursu.

Przed nami kolejne Wyzwania!

Pierwsze Wyzwanie Pepsi dobiegło końca… ale zabawa dopiero się rozkręca! 16 kwietnia wystartowało wyzwanie #NagłośnijSwojeMiasto, dzięki któremu macie szansę pokazać swoje miasto tak, jak jeszcze nikt tego nie zrobił! Aby być na bieżąco, śledźcie stronę www.pepsi.pl oraz profil Pepsi na Facebooku.

 

Dodaj komentarz


Kod antyspamowy
Odśwież

Reklama

Reklama

Error: Any articles to show