Sposób na głodnego kibica

pizza dla kibicaPrzed nami największe piłkarskie święto – Mistrzostwa Świata w Brazylii. W ciągu miesiąca zostaną rozegrane 64 mecze. Polscy kibice chętnie spędzają ten czas ze znajomymi w pubach i wspólnie oglądają transmisje telewizyjne. Jednak częściej oglądają mecze w domach.

 - Podczas ważniejszych sportowych wydarzeń notujemy wzmożony ruch w naszym serwisie. Jest on dużo wyższy w dni meczowe, niż w pozostałe – wyjaśnia Piotr Łagowski, dyrektor zarządzający foodpanda w rejonie CEE – użytkownicy chętnie zamawiają jedzenie z dostawą do domu. Zanotowaliśmy to już przy okazji spotkań piłkarskiej Ligi Mistrzów – dodaje Łagowski.

Kibice zamiast popularnych dotąd chipsów i krakersów wybierają gotowy posiłek z restauracji, który zamawiają przez aplikację mobilną.

Fani piłki nożnej najczęściej jedzą pizzę, która stanowi 70% wszystkich zamówień podczas meczu. Modne są również burgery, wybiera je 20% kibiców. Na pozostałe 10% składają się zamówienia dań kuchni azjatyckiej, sałatki i tradycyjne polskie dania.   

Foodpanda jest to aplikacja mobilna i portal internetowy umożliwiający zamawianie posiłków z ponad 1 200 restauracji w całym kraju, w tym m.in. z McDonald’s, Subway, Salad Story, Sphinx, Da Grasso i Noodle w pudle.

W Polsce serwis został uruchomiony w 2013 roku. Foodpanda jest obecna w 40 krajach na świecie.

 

Dodaj komentarz


Kod antyspamowy
Odśwież

Reklama

Reklama

Error: Any articles to show