Bitwa kulinarna „Weź się za wołowinę”

wołowina25 czerwca rozpoczął się konkurs skierowany do restauratorów, szefów kuchni i konsumentów. Celem akcji jest promocja i zwiększenie spożycia polskiej wołowiny w naszym kraju. Organizatorzy będą edukować konsumentów na temat jakości produkowanego mięsa, ras hodowanych w Polsce, walorów smakowych oraz możliwości wykorzystania i przygotowania dań z wołowiny.

Zasady konkursu

W konkursie mogą wziąć udział restauracje z całego kraju. W pierwszym etapie należy zamieścić na stronie www.wezsiezawolowine.pl co najmniej dwie potrawy przygotowane na bazie polskiej wołowiny. Będą to dania, które klienci restauracji będą mogli spróbować i ocenić na stronie internetowej kampanii. 

Dla uczestników konkursu organizatorzy przygotowali pakiet materiałów edukacyjnych, możliwość promowania w mediach ogólnopolskich oraz zniżkę na zakup mięsa wołowego u wybranych producentów.     

Opinia konsumentów o wołowinie

Konsumenci nie znają rodzajów wołowiny. Uważają, że jest droga i niskiej jakości, ponieważ kojarzy się z bydłem mlecznym. Z tych powodów chętniej wybierają wołowinę z rynku zagranicznego, argentyńską, australijską i amerykańską. Jednocześnie dostrzega się wzrost świadomości o cenie, jakości i wiarygodności producentów.     

Kampanię wspiera autorytet świata kuchni Adam Chrząstowski – współwłaściciel krakowskiego steakhouse’a Ed Red i Darek Kuźniak – finalista programu Top Chef i sous Chef Wojciecha Modesta Amaro w Hells’ Kitchen.

 

Dodaj komentarz


Kod antyspamowy
Odśwież

Reklama

Reklama

Error: Any articles to show